Webinar: Organizacja czasu pracy w dobie pandemii – wyzwania i możliwości
15.02.2021
Zapraszamy na webinar, organizowany przez kancelarię PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global wspólnie z Dziennikiem Gazeta Prawna.
Temat: Organizacja czasu pracy w dobie pandemii – wyzwania i możliwości.
Prelegentami webinaru będą autorzy publikacji Czas Pracy 2021, wydanego wspólnie z Dziennikiem Gazeta Prawna: r. pr. Łukasz Chruściel oraz r. pr. Sandra Szybak-Bizacka.
Moderatorem spotkania będzie Dominika Sikora, zastępca redaktora naczelnego, Dziennik Gazeta Prawna.
W ubiegłym roku koronawirus zdominował niemalże wszystkie płaszczyzny życia, w tym w sposób szczególny organizację czasu pracy. W trakcie webinaru porozmawiamy nie tylko o tym, jakie rozwiązania mające na celu zapewnienie większej elastyczności wprowadziła tarcza antykryzysowa, ale także o tym, z których rozwiązań mogą korzystać pracodawcy na kanwie dotychczasowych przepisów prawa pracy.
W ramach webinaru zostaną omówione następujące zagadnienia:
- Jakie możliwości daje obniżenie wymiaru czasu pracy w zakresie tworzenia grafików, jakie komplikacje mogą powstawać przy rozliczaniu czasu pracy i na co jeszcze poza czasem pracy wpływa obniżenie wymiaru?
- Jak wybrać właściwy system czasu pracy i jakie korzyści wiążą się z równoważnym systemem czasu pracy i wydłużonym okresem rozliczeniowym?
- Jakie modyfikacje w zakresie odpoczynku dobowego i tygodniowego wprowadziła tarcza antykryzysowa?
- W jaki sposób rozliczać pracę ponad wymiar?
- Jakie rozwiązania w zakresie czasu pracy sprawdzają się w przypadku pracy zdalnej?
Termin: 2 marca 2021 r., godz. 13:30-14:30, online.
Rejestracja: tutaj.
Partnerem wydarzenia jest Dziennik Gazeta Prawna.