HR Sygnał: Dyrektywa o ochronie sygnalistów

Czytaj więcej

Jak pomóc Ukrainie?
 

Czytaj więcej

Konflikt interesów w miejscu pracy – lepiej zapobiegać niż leczyć

27.11.2024

Bardzo często z pozoru niewinne korelacje prywatne pracowników mogą mieć przełożenie na funkcjonowanie całej organizacji. Pamiętajmy, że konflikt interesów może mieć wpływ nie tylko na atmosferę w firmie, a co za tym idzie relacje między pracownikami, ale przede wszystkim na wizerunek pracodawcy i jego pozycję na rynku jako partnera biznesowego. Kwestie związane z zapobieganiem konfliktom interesów powinny zostać uregulowane już na poziomie przepisów wewnątrzzakładowych. W tym celu najlepszym rozwiązaniem jest przygotowanie i wprowadzenie specjalnej procedury, która określałaby sposób działania w razie wystąpienia ewentualnego konfliktu interesów. – Michał Bodziony, apl. radc. Kinga Ciosk oraz Katarzyna Kuta komentują dla IT-Leaders.

Artykuł: tutaj.