Webinar: Postępowanie powypadkowe w razie wypadku pracownika zdalnego w czasie COVID-19
18.11.2020
Zapraszamy na webinar: Postępowanie powypadkowe w razie wypadku pracownika zdalnego w czasie COVID-19
W czasie epidemii COVID-19 wykonywanie pracy w sposób regularny lub okazjonalny poza zakładem pracy czyli tzw. praca zdalna stało się dla wielu pracowników codziennością. Praca zdalna może dotyczyć (w odróżnieniu od telepracy) nie tylko wykonywania prac biurowych, ale również wykonywania części wytwórczych lub usług materialnych. W rezultacie, praca zdalna wiąże się z większą możliwością wystąpienia wypadku przy pracy niż stosunkowo bezpieczna telepraca.
W trakcie naszego webinaru omówimy najistotniejsze kwestie z tym związane takie jak:
- Wyjaśnimy kiedy uznajemy dane zdarzenie za wypadek przy pracy w trakcie pracy zdalnej.
- Opiszemy sposób postępowania pracodawcy w przypadku, gdy poszkodowanym w wyniku wypadku przy pracy jest pracownik pracujący zdalnie.
- Przekażemy jakie obowiązki ma w takiej sytuacji pracodawca, a jakie obowiązki leżą po stronie pracownika.
- Wyjaśnimy jak zgłosić wypadek przy pracy zdalnej.
- Wskażemy również jak przeprowadzić postępowanie powypadkowe, obowiązki zespołu powypadkowego oraz z jakimi problemami może się spotkać zespół powypadkowy.
Termin: 1 grudnia br., godz. 11:00 – 11:45
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Zgłoszenia prosimy kierować na adres: perspektywyhr@pcslegal.pl