Jak powstaje najbardziej poczytny newsletter PCS | Littler?
27.07.2023
Karolina, jak doszło do powstania cyklu? Co zainspirowało Cię do tego, by stworzyć Dzień Dobry HR?
Karolina Kanclerz: W PCS | Littler od samego początku staramy się, aby nasi Klienci byli na bieżąco ze wszystkimi sprawami HR. Cenią nas za to, że dbamy o to, by nie umknęła im żadna istotna dla ich biznesu informacja. W gąszczu wielu zmian i nowości w prawie HR jest to trudne. Chcieliśmy stworzyć takie rozwiązanie, które pozwoli regularnie dostarczać krótkich i konkretnych informacji na temat zmian w prawie pracy.
Sławomir Paruch: Wiemy, że regularne informowanie o nowelizacjach, nowych trendach i związanych z nimi szansach i zagrożeniach pozwala naszym Klientom odpowiednio przygotować się do zmian i zdobyć przewagę rynkową poprzez wcześniejsze dostosowanie się do nowej rzeczywistości.
Oskar Kwiatkowski: W proces przygotowania Dzień Dobry HR zaangażowani są także asystenci prawni i prawnicy, którzy każdego dnia zbierają najważniejsze informacje z tematów HR: ciekawe wyroki, zmiany w przepisach, projekty zmian. Rzetelnie weryfikujemy zgromadzone materiały w celu wybrania i przedstawienia w poniedziałek w kolejnym wydaniu Dzień Dobry HR tzw. gorących newsów. Tych w świecie HR nie brakuje.
Czy Dzień Dobry HR spełnił oczekiwania Klientów?
Sławomir Paruch: Sukces Dzień dobry HR przerósł nasze oczekiwania. W lutym br. przeprowadziliśmy badanie odbiorców naszych newsletterów, wśród których Dzień Dobry HR zajął pierwsze miejsce. Jest to najbardziej poczytny cykl z naprawdę wielu oferowanych przez PCS | Littler.
Karolina Kanclerz: Z wyników badań wynika, że 100% odbiorców poleca nasze newslettery, a aż 92% z nich uważa, że są to jedne z lepszych, które otrzymują. To zasługa wspólnej pracy naszej trójki, prawników i koleżanek z marketingu. Wszystkim Wam dziękujemy i gratulujemy!
Czy Dzień Dobry HR się zmienia?
Karolina Kanclerz: Jak najbardziej. Teraz nie tylko podsumowujemy najważniejsze informacje ze świata HR, ale również udostępniamy informacje o organizowanych przez nas wydarzeniach. Tych nie brakuje, a Klientom przyda się taka „ściąga”. 🙂 Ciągle dbamy o to, aby dostosowywać publikowane przez nas treści do potrzeb Klientów.
Oskar Kwiatkowski: Jako ciekawostkę dodam, że w odpowiedzi na potrzeby naszych Odbiorców zdecydowaliśmy się na dołączanie odnośników do projektów omawianych aktów prawnych, by newsletter był nie tylko esencją zmian zachodzących w prawie pracy, ale również przydatną notatką dla praktyków HR.
Sławomir Paruch: Spora część naszych Klientów to podmioty globalne, często nie mają w Polsce nawet formalnie utworzonego oddziału. Osoby odpowiedzialne za procesy tych firm nie mówią więc po polsku. Dlatego Dzień Dobry HR wydajemy także w języku angielskim.
Sytuacja prawna w Polsce jest dynamiczna. Co stanie się z Dzień Dobry HR, gdy przez dłuższy czas nie pojawią się żadne zmiany?
Karolina Kanclerz: To mało prawdopodobne. Przed nami cały ogrom nowych przepisów: sygnaliści, praca przez platformy internetowe czy prawo do bycia offline. W obszarze HR nie ma nudy, dlatego wierzymy, że poświęcimy jeszcze dużo czasu i zaangażowania w tworzenie kolejnych wydań newslettera.
Sławomir Paruch: Zgadzam się z Karoliną, za tym wszystkim niewątpliwe trudno nadążyć. Ale z nami to nie tylko możliwe, ale także łatwe i przyjemne. Zachęcam do bycia z nami na bieżąco, subskrybując newsletter Dzień dobry HR.