
Zapisz się na wydarzenie:
Webinar: Polityka korzystania z mediów społecznościowych
Zapraszamy do udziału w cyklu webinarów, podczas których na warsztat weźmiemy wybrane wzory dokumentów z zakresu prawa HR, z których nasi Klienci już teraz mogą nieodpłatnie korzystać na co dzień w ramach Strefy Klienta PCS | HR Point.
Temat: Polityka korzystania z mediów społecznościowych.
W trakcie pierwszego webinaru pokażemy jak skutecznie dostosować i wdrożyć wzór polityki korzystania przez pracowników z mediów społecznościowych, która już niebawem dostępna będzie w HR Point.
Przy tej okazji omówimy m.in.:
- granice dozwolonej krytyki pracodawcy;
- promowanie wartości wyznawanych przez firmę wśród pracowników;
- zalety wprowadzenia polityk przeciwdziałania mowie nienawiści oraz polityk korzystania z mediów społecznościowych;
- monitorowanie aktywności pracowników w Internecie oraz sposoby reagowania na nadużycia w tym zakresie.
Termin: 8 lutego br., godz. 11:00-11:30, online.
Prelegenci: r. pr. Sławomir Paruch, r. pr. Robert Stępień.
Udział jest bezpłatny.